לוקרים – פתרון האחסון האידיאלי לטווח קצר

לוקרים הם ארונות שירות אישיים שניתן למצוא היום במגוון רחב של מקומות ציבוריים: ספריות, מועדוני כושר, אולמות ספורט, בתי ספר, בריכות שחיה ועוד. הלוקר הוא פתרון אחסון אידיאלי לטווח קצר של חפצים אישיים, פרטי לבוש, דברי ערך ועוד דברים שאינם יכולים להיות עלינו בכל מצב. המומחים של חברת סייפ לוקר, העוסקת ביבוא, שיווק והתקנה של לוקרים מסבירים על יתרונם של הלוקרים כפתרון אחסון לטווח קצר.

מי שומר על הדברים שלי?

ארון לוקרים הוא השומר היעיל ביותר על החפצים שלנו. לוקר מתכת הוא, למעשה, סוג של כספת, ועם הנעילות המשוכללות הקיימות כיום הסיכוי שמישהו יצליח לפרוץ אותם הוא קטן. מכיוון שמדובר במקומות ציבוריים שיש בהם אנשים רבים שעוברים ושבים, הסיכוי שמישהו ינסה בכלל לפרוץ ללוקר הוא קלוש.

נעילת לוקרים

בלוקרים הישנים ובסרטי הנעורים האמריקאים, בהם מרבים לראות לוקרים לבתי ספר, הנעילה היא נעילת קומבינציה או מנעול תלוי פשוט. היום אין כאלה מנעולים ללוקרים כמעט, והלוקרים החדישים ננעלים בנעילות משוכללות כמו נעילת RFID או נעילה דיגיטלית, המשדרגים לוקרים לדרגת כספת של ממש, כפי שהזכרנו קודם לכן. במקומות בהם השימוש בלוקר הוא לטווח ארוך – כמו חבר מועדון כושר השוכר לוקר לשנה מראש, סביר כי יהיה מפתח מאסטר אצל מנהל המקום למקרה הצורך, אך כדאי לדעת שלחלק מסוגי המנעולים אין אפשרות לשחזר מפתח שאבד או קוד שנשכח ובמקרה כזה יש צורך להחליף את כל הצילינדר.

פתרון האחסון האידיאלי

לוקרים לציבור
לוקרים לציבור

אם השתמשת במנעול לוקר כזה או מנעול לוקר אחר, בכל מקרה בו צריך להניח מעיל כבד, ספרי לימוד שאין צורך לסחוב הביתה על הגב, את הארנק והטלפון הנייד לשעה קלה וכדומה, לוקרים הם הפתרון האידיאלי לאחסונם.

השימוש בתא אחסון פרטי, הנעילה העצמאית, עמידות הלוקר, והידיעה כי לאיש אין גישה לתוכן הלוקר פרט לך, מאפשרים לפעול בנינוחות, ללא חשש וללא לחץ שמא יחסרו דברים או יעלמו בדרך כלשהי. השימוש בלוקר אישי מאפשר להיות פנויים לחלוטין לעיסוק הנוכחי שלנו, בין אם הוא שחייה, לימודים, או האזנה לקונצרט, ללא שום טרדה – לא מה לעשות עם הבגדים ולא היכן להחביא את הארנק שלא ייעלם. הם מונחים לבטח בלוקר.

יצירת קשר

לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית השאירו פרטים

דילוג לתוכן