מהו תפקידו של לוקר אישי במקומות ציבוריים

כשאנחנו מגיעים למקום ציבורי בו אנחנו צריכים לשהות לאורך זמן, אנחנו מוצאים את עצמנו בבעיה – מה נעשה עם התיק שלנו? במקומות כמו חדרי כושר, בריכות שחיה וכו' פתרו את הבעיה בעזרת הצבת לוקרים במקום.
למנויים יש לוקר אישי קבוע ומבקרים מזדמנים יכולים פעמים רבות לשכור לוקר אישי באופן זמני. צוות חברת סייפלוקר, היבואנית הבלעדית של חברת אמריקן לוקר העולמית, מקווה שיוצבו לוקרים במקומות רבים נוספים ומסביר למה זה טוב.

ירידה בבטחון האישי

תחושת הבטחון שלנו ירדה במשך השנים והגיעה לשפל שמעולם לא ידענו כמותו. סיפורי הההורים שלנו והוריהם על דלתות שנשארו לא נעולות בכל שעות היום והלילה ובקיץ נותרו פתוחות לרווחה לצורך אוורור נשמעים כסיפורי מדע בדיוני ומציאות בה ניתן להשאיר תיק או ארנק ללא השגחה ולדעת כי יחכה לנו באותו מקום בדיוק או אפילו יושב אלינו אם אבד נשמעת כמו בדיחה.

הצבת ארונות לוקרים בשטחם של מקומות ציבוריים כמו ספריה, אוניברסיטה, תחנות רכבת, מועדון ריקודים ועוד, נראית מתבקשת מאליו במצב בו אנו חיים היום.

תפקידו של לוקר אישי

תפקידו של לוקר הוא לאבטח את ציודנו האישי אך בכל מקום ישנן הגדרות מעט שונות ודרישות מעט שונות ולכן למקומות שונים מתאימים לוקרים שונים.

לוקרים לבתי ספר שונים מלוקרים לבריכת שחייה ושניהם שונים מלוקר שמתאים למועדון ריקודים. הגדרת הצרכים שלנו חשובה כדי להבין האם אנחנו זקוקים ללוקר מתכת או לוקר מעץ, מה גודלו של הלוקר הדרוש, לאיזה סוג של מנעול לוקר אנו זקוקים ועוד.

לוקר אישי ממתכת

ישנם לוקרים מעץ, מתכת, פח, ברזל ואפילו פלסטיק בהתאם לצרכים שהגדרנו נוכל לדעת איזה לוקר ישרת אותנו בצורה הטובה ביותר, כאמור. הלוקרים מהמתכת נחשבים ללוקרים הטובים ביותר כיוון שהם חזקים, עמידים בפני נזקי אש ומים ובפני ניסיונות פריצה וונדליזם.

עובי המתכת ניתן לשינוי וישנם לוקרים ממתכת בעובי שונה, בהתאם למידת הבטיחות שאנו זקוקים לה. לוקר אישי זמין כיום בגדלים צורות וצבעים שונים, ויכולים להיות משולבים בכל עיצוב מודרני בעבודה, בבית הספר, באותם מקומות ציברויים שכבר הזכרנו ובאחרים שלא הזכרנו, ואפילו בבית.

יצירת קשר

לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית השאירו פרטים

דילוג לתוכן