ארונות מלתחה ולוקרים כפתרונות אחסון אופטימליים לחפצים אישיים

כל מי שגדל בישראל בשנות ה-80 של המאה הקודמת זוכר את סדרות הנוער הטלוויזיוניות שעלילתם התרחשה תמיד באחד מבתי הספר התיכונים בארצות הברית. הסדרות הטלוויזיוניות הללו כללו לא פעם סצנות של מפגשים בין תלמידים בסמוך אל ארונות לוקרים או ארונות מלתחה.

ארונות מלתחה
ארונות מלתחה

ברבות השנים הגיעו אותם הלוקרים גם לישראל, וניתן לפגוש בהם כאן אצלנו לא רק בבתי ספר תיכונים אלא גם במקומות נוספים כמו מכוני כושר, בריכות שחייה, תחנות אוטובוס מרכזיות, וכן בתחנות רכבת, חופי הים ונמלי התעופה.

הלוקרים וארונות המלתחה משמשים כפתרונות אחסון זמניים או קבועים וניתן לאפסן בהם ספרים, תיקים קטנים, בגדים להחלפה, מגבות וחפצים שאין לנו רצון ועניין להיסחב איתם או שאין לנו את היכולת להשגיח עליהם במהלך שהותנו באותו המקום.

ארונות מלתחה- מוניטין של תחכום ויוקרה מבית סייפ-לוקר

אחת החברות המובילות בארץ בתחום פתרונות האחסון היא סייפ-לוקר המשמשת כיבואנית ומפיצה בלעדית של ארונות מלתחה ולוקרים מבית אמריקן לוקר העולמית. חברת סייפלוקר מציעה מעטפת רחבה של פתרונות איכותיים לאחסון חפצים אישיים במפעלים, אתרי בילוי, מוסדות לימוד ומקומות ציבוריים באמצעות אלפי לוקרים הפזורים בכל רחבי הארץ.

בין מוצריה של החברה ניתן למנות ארון לוקרים מנירוסטה, לוקר מתכת עם מנגנון נעילה ייחודי, לוקרים עם מנגנון נעילה דיגיטלי, לוקרים המתאפיינים בעמידות גבוהה למים וגופרית ועד למערכת לוקרים ממוחשבת המאפשרת שליטה דרך המחשב. מוצריה של החברה זכו למוניטין של יוקרה אם בזכות חוזקם ועיצובם של הלוקרים ואם בזכות מנגנוני הנעילה המתוחכמים, המסייעים לאחסנה מאובטחת והפחתת הסיכון לגניבה או אובדן של חפצים אישיים.

ויזואליות מאורגנת, נעימה ומזמינה

היתרון הטמון באותם ארונות מלתחה והלוקרים הללו הוא שניתן להשכירם למספר שעות, מספר ימים או שבועות. מומחים מבית סייפ-לוקר מדגישים כי כששוכרים לוקר כזה, חשוב לוודא שרמת האבטחה לא תסתכם בדגם מנגנון הנעילה שעל הלוקר, אלא תעובה גם על ידי מצלמות במעגל סגור ואף באמצעות שומר המוצב בכניסה אל המקום.

רכישת לוקרים וארונות מלתחה עשויה להיות מועילה במיוחד היות ואחסון הפריטים בקונספט זה משרים על העובד או הלקוח תחושה של ביטחון ובה בעת פוטרת את המעסיק מאחריות במקרים של איבוד חפצים או גניבה. כמו כן, הלוקרים מעניקים למרחב כמעין ויזואליות מאורגנת, נעימה ומזמינה, בעיקר אם הותאמו מבחינת הגודל, הגוון והחזות אל קו העיצובי של המקום.

יצירת קשר

לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית השאירו פרטים

דילוג לתוכן